Annuleren van uw bestelling. (ALLEEN CONSUMENT*)

Uw bestelling is nog niet verzonden?
Vul hieronder zo spoedig mogelijk het formulier in.

Acties
1. Wij gaan proberen uw bestelling bij ons magazijn tegen te houden.
2. Indien dit is gelukt zullen wij overgaan tot het annuleren en crediteren van uw bestelling.
3. Onze administratie kan in het geval van een aan ons betaald bedrag dit binnen 5 tot 14 dagen aan u terug overmaken. (alleen op de manier waarmee u ons betaald heeft)

Belangrijk:
Het kan voorkomen dat uw annulering te laat binnen komt en ons magazijn uw bestelling al wel heeft verzonden. De retour-verzendkosten zijn altijd uw risico en voor uw rekening.

Uw bestelling is al wel verzonden?
Het kan zijn dat uw bestelling al onderweg is. U dient deze dan zelf retour te zenden naar ons via het herroepingsformulier. Klik hier voor onze retourpagina.

*Zakelijke klanten kunnen hun bestelling alleen ruilen of contact opnemen indien een levering te lang op zich laat wachten.